سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اعلام پزشک استقلال؛

نخاع مدافع برزیلی استقلال آسیب ندیده است

معاون پزشکی باشگاه استقلال از سالم بودن نخاع بازیکن این تیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پادوانی مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال روز گذشته در دیدار مقابل فولاد خوزستان طی برخورد با آرمین سهرابیان دچار  آسیب دیدگی شدید از ناحیه گردن شد و این بازیکن بلافاصله با انتقال به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

شدت آسیب دیدگی پادوانی به شکلی بود که او شبانه تحت عمل جراحی قرار گرفت و در این میان صحبت‌هایی در خصوص قطع نخاع این بازیکن مطرح شد که نوروزی معاونت پزشکی استقلال نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و مطالبی را منتشر کرد .

در این پست آمده است: «اللهم اشف کل مریض آموخته ام که تا وقتی می‌توانم از عمق وجودم و با تمام خلوصم خدا را صدا بزنم ناامید نگردم. بارالهی چگونه از رحمت تو نامید شوم وقتی این همه نعمت و لطف ات را دور تا دورم می‌بینم. خدایا امروز دعایم این است بجز خودت به کس دیگری واگذارش مکن. خبر همانند گذشته عین تیر گزنده زخم زد و رفت. مرد ساکت و ستون محکم دفاع استقلال که مدت‌ها عاشقانه تلاش میکرد به ترکیب اصلی بپیوندد و بار دیگر مورد محبت هواداران پرشور قرار بگیرد در اولین حضور مضروب و مصدوم شد. متاسفانه برای این مرد برزیلی با قلب ایرانی فوتبال آن روی سکه را نشان داد و اسیر تندباد حوادث گردید. در همان معاینات اولیه مشخص شد آسیب دیدگی فراتر از همیشه خواهد بود استخوان جمجمه شکسته و خونریزی شدید آغاز و پا‌ها بی حرکت شد. با کمال تاسف مانند گذشته بازار شایعات داغ وگمراه کننده بود تا خبر از قطع نخاع باشد، اما در سایه لطف خدا و دعای مردم شریف در آزمایشات تکمیلی مشخص شد نخاع سالم و، ولی فشار زیادی را متحمل شده است. بعد از مشورت فراوان بالاخره تصمیم گرفته شد عمل اولیه در همان اهواز انجام شود که با عنایت الهی و تلاش کادر بیمارستان آپادانا اهواز و همراهی کادر مجرب پزشکی استقلال عمل شش ساعت بطول انجامید و هم اکنون خونریزی قطع شده و پادووانی به هوش آمده و فشار بر روی نخاع کمتر شده است. در انتظاریم شرایط به مرحله ثبات برسد و با همکاری باشگاه با آمبولانس هوایی او را به تهران منتقل کنیم وادامه درمان در تهران انجام گردد. هنوز برای گمانه زنی و اظهارنظر زود است و انتظاریم داریم رسانه‌های گروهی محترم که مسئولانه موضوع سلامتی پادووانی را پیگیری می‌کنند از پخش شایعات جلوگیری و هم، چون گذشته اخبار دقیق را از این معاونت دریافت نمایند. فقط از همه مردم التماس دعا داریم تا در مرحله نخست سلامتی پادوانی که میهمان کشور ماست را به وی برگردانیده شود. بار الهی امیدم به توست نامیدم مساز».

انتهای پیام/

انتقال پادوانی به تهران 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
این جوان رو کمک کنید به زندگیش برگرده من از همه میخوام حمایت کنن هر چند خدا هست و ارحم راحمین است
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
خداروشکر.که نخاعش چیزی نشده.خدا شفاش بده.
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
خداروشکر.که نخاعش چیزی نشده.خدا شفاش بده.