سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقراری پرواز هواپیمایی زاگرس پنج روز در هفته از فرودگاه زاهدان

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: شرکت هواپیمایی زاگرس بر اساس برنامه اسفند خود در هفته پنج روز پرواز از فرودگاه بین المللی زاهدان به مقصد تهران دارد.

حمیدرضا پارسا مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان   در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  بر اساس این برنامه هواپیمایی زاگرس اقدام به برقراری مسیر پروازی تهران - زاهدان - تهران در روز‌های شنبه، یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه به صورت هفتگی در ماه جاری کرده است.

پارسا  افزود: این پرواز‌ها از اول اسفند آغاز شده و تا پایان سال ۹۶ ادامه دارد و برنامه ریزی مجدد پرواز‌های زاگرس در این مسیر بستگی به استقبال مسافران خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این مسیر را هواپیمای MD پوشش خواهد داد.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ادامه داد: ساعت ورود پرواز این شرکت در روز‌های شنبه، یکشنبه و پنجشنبه به زاهدان ۲۰:۴۵ و ساعت خروج به مقصد تهران ۲۱:۴۵ و در روز‌های سه شنبه و جمعه نیز ساعت ورود به زاهدان ۱۸:۵۰ و ساعت خروج ۱۹:۵۰ است.

پارسا افزود: هر هفته از طریق شرکت‌های هواپیمایی زاگرس، ایران ایر، آسمان، ماهان، آتا و قشم ایر از فرودگاه بین المللی زاهدان به سمت نقاط مختلف پرواز انجام می‌شود.

هر هفته بیش از ۸۰ پرواز داخلی از فرودگاه زاهدان به نقاط مختلف کشور و تعدادی پرواز در مسیر‌های بین المللی از جمله بغداد، دبی و نجف انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

 پرواز هواپیمایی زاگرس  از فرودگاه زاهدان

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.