سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انارکی محمدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گزارش هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به زودی در صحن قرائت می‌شود

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، آخرین اقدامات این هیئت را تشریح کرد.

احمد انارکی‌محمدی رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین اقدامات این هیئت اظهار کرد: ما به دنبال کشف آمار واقعی کالا‌های قاچاق هستیم لذا از روش‌های مختلفی استفاده کردیم تا آمار دقیقی از میزان قاچاق کالا و ارز به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: این هیئت نحوه محاسبه و برآورد کالا‌های قاچاق را طی جلساتی با مسئولان دستگاه‌های امنیتی، چون وزارت اطلاعات و ناجا و دستگاه‌های اقتصادی، چون گمرک مورد بررسی قرار داد.

انارکی محمدی متذکر شد: علاوه بر برگزاری جلسات متعدد با مسئولان ذیربط، طی مکاتباتی با برخی از دستگاه‌ها از آنان اطلاعات لازم برای تدوین این گزارش را مطالبه کردیم.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره بازدید‌هایی که این هیئت تاکنون داشته است، اظهار کرد: ما تاکنون از مرزهایی، چون ماکو و بازرگان بازدید کرده‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر جلساتی با مسئولان قضائی کشور داریم و پرونده‌های قضایی مرتبط با این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: در حال تکمیل نهایی گزارش خود برای قرائت در صحن علنی مجلس هستیم و نیازی به تمدید زمان بررسی نداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
اگر تولیدات داخل ارتقا پیدا کنه و جلوی واردات بی رویه گرفته شه رونق اقتصاد نیز بوجود میاید