سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درمان بیماران با اجرای طرح مهر تندرستی

رئیس موقوفات دارو و درمان اوقاف و امور خیریه فارس از درمان بیش از ۵ هزار بیمار نیازمند با اجرای طرح مهر تندرستی در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام رسول نیک سرشت رئیس موقوفات دارو و درمان اوقاف و امور خیریه فارس اظهار داشت: در قالب اجرای طرح مهر تندرستی در مراکز درمانی موقوفه نمازی و پوستچی به ۵ هزار و ۳۱۲ نفر از بیماران نیازمند کمک شد.

وی افزود: بیماران نیازمندی که در محل مراکز درمانی موقوفه نظیر بیمارستان نمازی، درمانگاه‌های شهید مطهری و امام رضا (ع)، پوستچی و مرکز درمانی خلیلی درمان شده باشند کمک هزینه درمانی و دارویی از محل موقوفات به بیماران صورت می‌پذیرد.

حجت الاسلام نیک سرشت بیان کرد: در یکسال جاری مبلغ ۱۳ میلیارد و ۶۱۶ میلیون ریال در قالب اجرای این طرح کمک هزینه تأمین دارو، درمان و بستری بیماران نیازمند در مراکز درمانی موقوفه پرداخت شده است.

رئیس موقوفات دارو و درمان اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اینکه این طرح برای پنجمین سال متوالی در سطح استان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: هدف از اجرای طرح "مهر تندرستی" اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش در زمینه سلامت و تأمین دارو و درمان بیماران نیازمند است که از محل موقوفات درمانی طراحی و اجرا شده است.
انتهای پیام/ر

خدمات درمانی رایگان به بیماران

برچسب ها: اوقاف ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.