سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذربایجان غربی رتبه نخست کشوری را در تعداد صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی دارد

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: آذربایجان غربی با دارا بودن تعداد ۱۱۴ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی رتبه نخست کشوری را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،معصومه ابتکار اظهار داشت:  نقش آموزش زنان روستایی در جهت بهینه سازی مصرف آب و نهاده‌ها در بخش کشاورزی، کاهش سموم مصرفی، تولید محصول ارگانیک و سالم و همچنین استقرار کشاورزی پایدار در جهت کمک به بحران کم آبی دریاچه ارومیه بسیار مهم و انکار ناپذیر است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: با حمایت از فعالیت‌های صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی  و اشتغال‌زایی برای بانوان روستایی می‌توانیم معیشت جایگزین در بخش کشاورزی در جهت کمک به رهاسازی حق آبه دریاچه ارومیه ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: از محل تسهیلات فراگیر پایدار روستایی سهم قابل توجهی برای اشتغال‌زایی پایدار بانوان و رونق صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی در نظرگرفته شده است.

ابتکار بیان کرد: استان آذربایجان غربی با دارا بودن تعداد 114 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی رتبه نخست کشوری را در این زمینه به خود اختصاص داده و فعالیت‌های قابل تقدیر و شایسته‌ای تا کنون توسط اعضای این صندوق‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/ا

آذربایجان غربی ۱۱۴ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.