سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرکل آموزش فنی و حرفه ای استان يزد؛

اختصاص ۱۷دستگاه خودرو به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان يزد

مديرکل آموزش فنی و حرفه ای استان يزد گفت: به منظور تقویت و تجهیز کارگاه‌های اتوماتیک ۱۷دستگاه خودرو به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان يزد اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ افضلی مديرکل آموزش فنی و حرفه ای استان يزد گفت: اين خودروها با هدف توسعه و ترويج آموزش های فنی و حرفه ای در حوزه اتو مکانيک و آشنايی بيشتر جوانان با تعمير انواع خودروها با همکاری استانداری و اداره کل گمرکات استان هرمزگان به اداره کل فنی و حرفه ای استان يزد واگذار شده است.

افضلی با اشاره به وجود 15کارگاه آموزش فنی و حرفه ای استان يزد در رشته اتومکانيک از اختصاص يک دستگاه خودرو به هر کارگاه اتومکانيک در استان خبر داد و اظهار اميدواری کرد با تجهيز کارگاه های آموزشی اتومکانيک در مراکز آموزش فنی و حرفه ای شاهد آموزش بيشتر علاقمندان به اين رشته باشيم.

وی اشاره کرد: در 10ماهه امسال 1500نفر در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان يزد در رشته اتومکانيک و رشته های مرتبط با تعمير خودرو آموزش ديده اند که پيش بينی می شود با اختصاص اين خودروها ميزان پذيرش مراکز آموزش فنی و حرفه ای برای آموزش افزايش يابد.

انتهای پیام/ ی

تجهیز و تقویت کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در استان یزد

برچسب ها: صادرات ، واردات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.