سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین قهرمانی پیاپی تیم والیبال پاراتاک چادگان

سرمربی تیم والیبال پاراتاک چادگان از سومین قهرمانی پیاپی تیم والیبال پاراتاک چادگان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد شاهمرادی اظهار کرد: بسیار خرسندیم که توانستیم بار دیگر با همت و غیرت بازیکنان، خیرین، پشتیبانان و هوادارانی که طی یک سال گذشته از تیم پاراتاک حمایت کردند را با قهرمانی جواب بدهیم و این قهرمانی را به روح ورزشکار فقید زنده‌یاد رضا علی هاشمیان هدیه می‌کنیم.

وی افزود: این تیم یک سال پیش تأسیس شده است و موفق شدیم 3 مقام قهرمانی و یک مقام نایب‌قهرمانی را در مسابقات غرب استان اصفهان به میزبانی شهرستان‌های مختلف کسب کنیم که این رکوردی بی‌نظیر در سطح غرب استان اصفهان برای شهرستان چادگان است.

سرمربی تیم والیبال پاراتاک چادگان گفت: از تمامی بازیکنان دوتیم پاراتاک چادگان و طوفان فریدن که یک بازی تماشاگرپسندانی را به نمایش گذاشتند و تماشاگران خوب و فهیم شهرداران، مسؤولان برگزاری، هیأت والیبال شهرستان فریدن، خیرین چادگانی، هیأت والیبال، اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان و تمامی هواداران این تیم که همواره حامی تیم  والیبال پاراتاک چادگان بوده‌اند، تشکر می‌کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این پیروزی افتخاری دیگر در برگ زرین عرصه والیبال چادگان است و تلاش خواهیم کرد در سال آینده جهت حضور در مسابقات استانی مام توان خود را به کار بگیریم.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.