سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن ازدواج 300 مددجوی هرمزگانی

جشن ازدواج 300 زوج مددجو هرمزگانی زیر پوشش کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،علی الهیاری مدیرکل کمیته امداد امام (ره) هرمزگان گفت: 300 زوج جوان مددجو با حضور امام جمعه موقت تهران و مسئولان استانی آغاز زندگی خود را جشن گرفتند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: به هر زوج جوان 30 میلیون تومان و در مجموع 900 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه برای خرید جهیزیه و آغاز زندگی مشترک سیصد زوج مددجو پرداخت شد.
علی الهیاری افزود: 150 نفر از این مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و 150 زوج دیگر از مددجویان بهزیستی و افراد نیازمند هستند.
امام جمعه موقت تهران هم در این مراسم از زوج های جوان خواست با عمل به وظایف خود در قبال یکدیگر راه سعادت و رشد را برای هم هموار کنند و در مسیر بندگی خدا گام بردارند.
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد افزود: زوج های جوان با الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) و با اخلاق نیکو، گذشت و مدارا زمینه جلب رضایت همسرانشان و آرامش یکدیگر را فراهم کنند.
آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان هم گفت: مراکز اقتصادی و بنگاه های اقتصادی استان سهم بیشتری در کارهای خداپسندانه و رویدادهای فرهنگی استان داشته باشند.

انتهای پیام/ز

جشن ازدواج سیصد زوج مددجوی هرمزگان

برچسب ها: کمیته امداد ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.