سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادای احترام فعالان فرهنگی و ادبی همدان به مقام باباطاهر

به مناسبت آغاز هفته فرهنگی باباطاهر مسئولان و فعالان فرهنگی و ادبی استان همدان با حضور در آرامگاه باباطاهر به مقام ایشان ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در این مراسم با تأکید بر پاسداشت مفاخر و بزرگان گفت: باباطاهر و بوعلی سینا از بزرگترین مفاخر این دیار هستند.

وی با بیان اینکه شیخ الرئیس بوعلی سینا از شخصیت های بی نظیر تاریخ است اظهار داشت: بسیاری ابن سینا را به نام طبیب می شناسند، در حالی که دانش عرفانی ایشان از طب بالاتر است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از باباطاهر به عنوان عارفی بزرگ یاد کرد و افزود: اگر انسان خدا را به حقیقت بندگی کند به هر آنچه اراده کند دست خواهد یافت و معتقدم باباطاهر به این مرحله رسیده بود.

مجید فروتن،معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان هم در این مراسم گفت: یکی از افتخارات همدان کثرت مفاخر است.

وی با بیان اینکه همدان مهد و کانون پرورش علما، مفاخر و بزرگان زیادی است اضافه کرد: وجود مفاخر و بزرگانی نظیر باباطاهر زمینه ای برای معرفی این استان در حوزه های مختلف است.

انتهای پیام/ ش

یکی از افتخارات همدان کثرت مفاخر است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.