سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام 5 عملیات امداد و نجات در همدان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز چهارم اسفند ماه شهروندان 413 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس پنج مورد منجر به عملیات شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمدرضا بیاناتی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در چهارم اسفند ماه سه عملیات اطفای حریق و دو عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز چهارم اسفند ماه شهروندان 413 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس پنج مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: 14 تماس برای مشاوره و راهنمایی، 45 تماس اشتباه و متاسفانه 349 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ سه مورد آتش‌سوزی شامل حریق منزل در اسلامشهر، حریق کپسول گاز در روستای امزاجرد و حریق مراتع و پوشش گیاهی در 30 متری عمار بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین دو مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس در آسانسور پل عابر پیاده در سعیدیه و عملیات امداد و نجات در حادثه ریزش آوار در خیابان شهدا توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی عنوان کرد: تعداد 2 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/خ

در همدان 5 عملیات امداد و نجات صورت گرفته است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.