سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز گشت‌ های نوروزی معاونت بهداشتی از نیمه دوم اسفند

مسئول کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی همدان از آغاز گشت‌ نوروزی معاونت بهداشتی همدان از 15 اسفند ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی خدابخشی،مسئول کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به برنامه گشت‌ نوروزی معاونت بهداشتی  اظهار کرد: اقدامات نوروزی مراکز بهداشت از 15 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ادامه خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید و سرکشی از هتل‌ها، سفره‌خانه‌ها، رستوران‌ها، مراکز اقامتی و عرضه مواد غذایی استان در ایام نوروز گفت: بازدید و سرکشی از مراکز عرضه قلیان در دستور کار معاونت امور بهداشتی استان قرار می‌گیرد.

مسئول کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه بررسی کیفیت آب آشامیدنی استان بویژه در روستاها از دیگر طرح‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه در ایام نوروز است خاطر نشان کرد: بازرسی و سرکشی از سامانه‌های آبرسانی استان مورد توجه است.

وی با اشاره به کلرسنجی از مخازن آب و استخرهای شنا افزود: هنگام بازرسی مراکز متخلف شناسایی می‌شوند و با ارسال پرونده آنها به مراکز قضایی اقدام به تعطیلی مراکز متخلف خواهیم کرد.

خدابخشی با بیان اینکه کشف و امحای مواد غذایی فاسد در بازرسی‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه قرار دارد گفت: هموطنان می‌توانند در ارتباط با سامانه 190 کشوری تخلفات را گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن به شکایت آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/خ

آغاز گشت‌ نوروزی معاونت بهداشتی همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.