سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام آمریکایی: بحران میان کشور‌های عربی و قطر فقط به نفع ایران است!

دستیار معاون وزیر خارجه آمریکا مدعی شد بحران میان کشورهای حاشیه خلیج فارس و بسته بودن مرز برخی کشور‌ها به روی قطر، فقط به نفع ایران است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، «تیموتی لیندرکینگ»،  دستیار معاون وزیر خارجه آمریکا در امور کشور‌های حاشیه خلیج فارس، مدعی شد بحران کشور‌های حاشیه خلیج فارس و بسته بودن مرز کشور‌های همسایه به روی قطر، فقط به نفع ایران است و بر همکاری آمریکا با هم پیمانانش در زمینه مقابله با چالش‌های موجود در منطقه اثر منفی دارد. 

او -که در شام کاری شورای بازرگانی آمریکا- امارات در واشنگتن حضور داشت- ادعا کرد: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، خواهان پایان یافتن اختلافات کشور‌های حاشیه خلیج (فارس) است و انتظار دارد شرکای آمریکا در منطقه خلیج (فارس)، در خلال ماه‌های آینده با دولت آمریکا همکاری کنند تا بحران موجود حل شود.

این مقام آمریکایی افزود: شورای همکاری خلیج (فارس) عامل برقراری ثبات در منطقه است و چارچوبی را تشکیل می‌دهد که آمریکا از طریق آن روابط اقتصادی، نظامی، دیپلماتیک و تلاش‌ها برای مبارزه با تروریسم را با هم‌پیمانان خود در منطقه خلیج (فارس) تنظیم می‌کند.

انتهای پیام/

اظهارات عجیب مقام آمریکایی درباره نفع ایران از بحران قطر

برچسب ها: قطر ، خاورمیانه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.