سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت رشت:

برگزاری انتخابات در کشورمان نشان از مردم سالاری دینی است

امام جمعه موقت رشت گفت: برگزاری بیش از 30 دوره انتخابات گوناگون در سال های بعد از پیروزی انقلاب نشانه اجرای درست اصول یک نظام مردم سالار دینی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین پوررضا، امام جمعه موقت رشت در خطبه های نماز جمعه رشت در مصلای امام خمینی(ره) با اشاره به اهداف و تاثیرات نامگذاری هرسال از سوی رهبر انقلاب گفت: نامگذاری هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب ، راهبردها و برنامه های پیشرفت کشور و وظایف دستگاه ها و ادارات را در حوزه های گوناگون تبیین می کند.

وی افزود : دستگاه ها و ادارات نیز باید با تعیین مسیر و ابزارهای مورد نیاز در کنار مطالعه و برنامه‌ریزی درست ، در این راهبرد و استراتژی نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

خطیب جمعه رشت در ادامه با تاکید بر دستاوردها و نتایج مهم و بی نظیر انقلاب در عرصه های مختلف ، گفت : 22 بهمن امسال بار دیگر مردم نشان دادند با بصیرت و هوشیاری کامل ایستاده اند و با هر گروه یا فرقه ای که قوانین و ارزش های نظام و انقلاب را زیر سوال ببرد برخورد خواهندکرد.

پوررضا، در بخشی دیگر از خطبه ها با گرامیداشت چهارم اسفند روز برگزاری نخستین انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی در سال 58 ، گفت : برگزاری بیش از 30 دوره انتخابات گوناگون در سال های بعد از پیروزی انقلاب نشانه اجرای درست اصول یک نظام مردم سالار دینی است.

وی ، بااشاره به برخی مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان به ویژه در گیلان گفت : گیلان استانی ویژه با شرایطی ویژه برای پیشرفت و توسعه همه جانبه است اما به دلایل مختلفی آنچنان که باید در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت نکرده و برای جبران باید با مدیریت جهادی و تلاشی شبانه روزی حرکت کرد.

انتهای پیام/اص

تحقق مردم سالاری دینی با برگزاری30 دوره انتخابات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.