سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت بیرجند مطرح کرد:

مردمی بودن از نشانه های انقلابی گری است

امام جمعه موقت بیرجند ساده زیستی و مردمی بودن را از نشانه های انقلابی گری دانست.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های امروز نماز جمعه ساده زیستی و مردمی بودن را از نشانه های انقلابی گری دانست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران،انقلاب ارزشها است،گفت:دوری از اشرافی گری،امانت دانستن بیت المال و مردمی بودن از نشانه های انقلابی بودن است.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اهمیت تحلیل های پیوسته اوضاع اقتصادی اجتماعی و فرهنگی کشور این تحلیل ها را موجب بیداری مسئولان و برطرف کردن ضعف ها دانست و افزود:وقتی نقاط قوت و ضعف مشخص باشد جلوی سوء استفاده دشمن گرفته می شود و آرامش مردم فراهم می شود.

خطیب جمعه موقت بیرجند همچنین با تشکر از نیروی انتظامی در برخورد با مخلان امنیت اجتماعی،تلاش آنان را نیز مایه آرامش در جامعه دانست و گفت:تلاش مجدانه این نیروها باید با حمایت مردم و مسئولان همراه شود تا عده ای از مزدوران وابسته به یک فرقه خاص انحرافی جرأت سوء استفاده و به شهادت رساندن مأموران نیروی انتظامی را به خود ندهند.

وی حضور پرشور مردم استان در مراسم تشییع 12 شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را نیز نشانه ای از بصیرت،هوشیاری و وفاداری مردم با آرمان های انقلاب عنوان کرد.

ساده زیستی و مردمی بودن از نشانه های انقلابی گری

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
بله همینطوره