سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح انجام حرکات کششی روزانه در مدارس مشهد

مدیر سلامت جمعیت، خانواده ومدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اجرای طرح انجام حرکات کششی روزانه در مدارس مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دکتر حامد قضاوی گفت: طرح حرکات کششی با توجه به افزایش فقر حرکتی در بین دانش آموزان و شیوع ناهنجاری های ساختار قامتی، در راستای اجرای مصوبات جلسه شورای سلامت خراسان رضوی برگزار می شود.

وی افزود: این طرح با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه و اداره کل آموزش و پرورش استان برای دانش آموزان دختر و پسر پایه های دوم تا ششم ابتدایی مناطق شهری اجرا می شود.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده ومدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: هدف از اجرای این طرح علاوه بر ایجاد اثرات مفید جسمی و روانی ایجاد شده در دانش آموز، القاء نگرش مثبت به فعالیت بدنی مطلوب روزانه و آموزش های لازم به دانش آموزان و هم زمان به خانواده ها، معلمان و اولیاء مدرسه برای اجتناب از کم تحرکی می باشد.

دکتر قضاوی گفت: این طرح پس از اجرای برنامه های آموزشی برای معلمان، حرکات کششی طبق پوستر طراحی شده به صورت روزانه در دو نوبت در ساعت اول و سوم با همراهی معلمان و با رهبری یک یا دو نفر دانش آموز به عنوان الگو در کلاسها اجرای می شود.

انتهای پیام// م.م

اجرای طرح حرکات ورزشی در کلاس درس دانش آموزان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.