سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله علوی گرگانی:

ضرورت نگارش کتب محکم در زمینه اهل بیت(ع)

آیت الله علوی گرگانی در دیدار مدیران موسسه امام کاظم(ع)بر ضرورت نگارش کتب قوی و محکم در زمینه اهل بیت(ع)تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار مدیران موسسه تخصصی امام کاظم(ع) که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: نشر و نگارش کتاب در زمینهٔ اهل‌بیت(ع) امری مبارک و شایسته تقدیر است.

وی با تاکیدبر  داشتن صلاحیت‌های لازم در امر نگارش کتاب پیرامون اهل‌بیت(ع) افزود: در مسئله نوشتن و نگارش کتاب و آثار در زمینهٔ اهل‌بیت(ع) نیازمند شایستگی‌هایی در زمینه ی مؤلف هستیم که باید این شاخص مهم به‌درستی سنجیده شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت نگارش مطالب متقن و موثق در آثار مکتوب در زمینهٔ اهل‌بیت (ع) گفت: در مسئله نگارش کتاب و آثار مکتوب دیگر باید به مطابقت با حق و واقع توجه کرده و از بیان مطالب سست و بی‌پایه دوری جست.

آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد: در باب نوشتن و نگارش کتاب درباره اهل‌بیت(ع) علمای دین باید محل ارجاع و رجوع نویسندگان باشند تا مطالب غیر موثق و سست و کم‌مایه در آن‌ها وارد نشود.

وی با بیان اهمیت نگارش کتاب‌های قوی و محکم در زمینهٔ اهل‌بیت(ع) خاطرنشان کرد: آنچه که در زمینهٔ مناقب و فضایل اهل‌بیت(ع) کتاب نوشته شود امیدوارکننده و مایه خرسندی است.

انتهای پیام/ش

دیدار مدیران موسسه امام کاظم(ع) با آیت الله علوی گرگانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.