سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه شاخص مازندران

طرح آرامش بهاری در ۳۰۰ بقعه شاخص مازندران از اواخر اسفند امسال اجرا می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروزی سال ۹۷ ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: مهم‌ترین برنامه پیش روی سازمان اوقاف اجرای طرح آرامش بهاری در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان است که از آخر اسفندماه شروع می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروزی سال ۹۷ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری با حضور مدیران، هیأت امنا، خدام و روحانیون پاسخگو به سوالات شرعی جوانان و مردم برگزار می‌شود، افزود: این روحانیون با حضور در خیمه‌های معرفت پاسخگوی سؤالات شرعی زائران و انجام برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان اوقاف در غرفه‌های مختلف خیمه معرفت هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: غرفه پاسخگویی به شبهات دینی، نقاشی بکشید و جایزه بگیرید، قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، عفاف و حجاب، مشاوره وقف در خیمه معرفت بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری مازندران برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام حیدری گفت: در این طرح با برپایی خیمه‌ها معرفت به زائران و مسافران نوروزی خدمات فرهنگی و مذهبی به‌صورت رایگان داده می‌شود.

وی افزود: در راستای طرح نوروزی آرامش بهاری زائرسرا و سوئیت‌های بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان سراسر استان آماده استقبال و اسکان زائران و مسافران هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: از ۲۸ اسفند پارسال تا ۱۴ فروردین امسال حدود ۶۰ هزار نفرشب مسافر نوروزی در ۸۰۰ سوئیت‌ و زائرسرا‌های آستان مقدس امام زادگان و بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

انتهای پیام/آ

اجرای طرح آرامش بهاری در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.