سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس‌جمهور کره جنوبی: روابط ما با آمریکا پایدار است/ ترامپ از من حمایت صد در صدی کرده است

«مون جائه این» در مصاحبه با مجله «مونوکل» روابط کره جنوبی با آمریکا را محکم و قوی توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مون جائه این، رئیس جمهور کره جنوبی در اظهاراتی روابط کشورش با آمریکا را مانند صخره محکم و پایدار توصیف کرد.

وی در مصاحبه با مجله «مونوکل» که امروز، پنج شنبه، منتشر شد، گفت: رئیس جمهور ترامپ گفته است من می توانم هر زمانی که در روند گفتگوهای دو کره نیاز به کمک داشتم، به او خبر دهم و او از من صد در صد حمایت کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: «هدف من حل مسأله هسته‌ای کره شمالی و تقویت صلح است.» اظهارات رئیس جمهور کره جنوبی در حالی مطرح می شود که دولت این کشور در حال آمادگی برای دیداری احتمالی با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی است.

مقامات کره جنوبی از جمله «کانگ کیونگ هوا»، وزیر خارجه کره جنوبی وجود هرگونه اختلافات با آمریکا را رد و تأکید کرده اند کره جنوبی مذاکراتی پایدار با آمریکا در خصوص هر اقدامی که مرتبط با سیاست کره شمالی باشد، برگزار خواهد کرد. کره جنوبی بیش از دو سال پیش در ماه ژانویه برای نخستین بار گفتگوهایی را با کره شمالی برگزار و موافقت کرد پذیرای ورزشکاران، نوازندگان و هواداران و یک هیئت بلندپایه از کره شمالی در المپیک زمستانی کشورش باشد.

انتهای پیام/

 

تقدیر رئیس جمهور کره جنوبی از حمایت ترامپ

 

برچسب ها: آمریکا ، کره شمالی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.