سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پیش ثبت نام حج تمتع در خراسان شمالی

مدیر حج و زیارت استان گفت : پیش ثبت نام متقاضیان حج تمتع از امروز سه شنبه در استان خراسان شمالی آغاز شده است .

محمد باقر قاصری مدیر حج و زیارت استان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ گفت  :با برنامه ریزی های انجام شده دارندگان ودیعه گذاری حج تمتع  تا پايان دي ماه ۱۳۸۵ که متقاضی اعزام به حج تمتع  سال آینده هستند می توانند از روز سه شنبه 8 اسفند در سامانه http://reserve.haj.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام قطعی در کاروان های سراسر استان از 8 اسفند شروع خواهد شد ، افزود : اولویت با کسانی است که در این سامانه اعلام آمادگی کرده باشند در صورتی که کاروان ها تکمیل نشده باشند از اولویت های بعدی به صورت پلکانی برای تشرف به تمتع دعوت خواهیم کرد .

قاصری اظهار کرد : متقاضیانی که دسترسی به اینترنت ندارند با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی نسبت به ثبت نام و رزرو خود اقدام کنند .

وی همجنین با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص پیش ثبت نام سفرهای عتبات عالیات نوروزی در استان خراسان شمالی گفت : متقاضیان که در تاریخ 12 تا 22 بهمن سال جاری نسبت به در پیش ثبت نام عتبات عالیات نوروزی شرکت کردند می توانند از روز دو شنبه 7 اسفند ساعت 9 صبح به ترتیب اولویت به بخش ثبت نام سایت atabat.haj.ir مراجعه کنند .

وی گفت : اعزام زائران عتبات عالیات نوروزی از 23 اسفند تا 20 اردیبهشت سال آینده است .

انتهای پیام/آ

ثبت نام قطعی عتبات عالیات در استان خراسان شمالی

برچسب ها: حج97 ، عتبات عالیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.