سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوهنوردان مراقب باشند؛

احتمال ریزش بهمن در ارتفاعات  وجود دارد

اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به کوهنوردانی که قصد صعود زمستانی به ارتفاعات این استان را دارند، هشدار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمدالله چاروسایی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان اظهارداشت: با توجه به پیش بینی هواشناسی، اداره کل ورزش و جوانان استان همدان طی روزهای پنج شنبه و جمعه درباره ریزش بهمن در ارتفاعات و مناطق برف‌گیر استان به کوه‌نوردان و علاقه‌مندان به کوه‌نوردی هشدار داده است.

وی با تاکید در صورت پرداختن به کوه‌نوردی نکات ایمنی را رعایت کنند، گفت: باتوجه به بارش های اخیر طی در روزهای آینده شرایط برای صعودهای کوهنوردی به مراتب حساس تر و سخت تر می شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان با تاکید براینکه کوهنوردان از مسیرهای تعیین شده با تجهیزات زمستانی اقدام به صعود کنند و از انحراف مسیر و عزیمت به مسیرهای نا آشنا و خطرناک جدا خودداری کنند، افزود: همچنین برای صعوهای زمستانی همراه داشتن پوشاک کافی و مناسب فصل و آگاهی یافتن از وضعیت جوی ضروری است.

چاروسایی تاکید کرد: داشتن وسایل ضروری از جمله وعده غذایی اضافه، تجهیزات روشنـایی، سـوت، قطب نما، کمکهای اولیه، چاقو، کبریت، کارت شناسایی و گوشی همراه در صعودهای کوهنوردان مورد نیاز است.
انتهای پیام/ص.ف

احتمال ریزش بهمن در ارتفاعات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.