سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قره‌خانی طی تذکری شفاهی در صحن؛

سرنوشت سرمایه کشاورزان با واگذاری دخانیات به بخش خصوصی در هاله‌ای از ابهام فرو رفته است

نماینده مردم علی آباد گفت: بعد از واگذاری دخانیات بر اساس اصل 44 سرنوشت سرمایه کشاورزان در هاله‌ای از ابهام فرو رفته است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسدالله قره خانی نماینده مردم علی آباد طی تذکری شفاهی در صحن علنی نوبت عصر امروز چهارشنبه 2 اسفند ماه، گفت: هنوز نرخ تضمینی خرید گندم، سویا‌ و کلزا‌ اعلام نشده است.

وی ادامه داد:‌ با وجود آنکه زمان برداشت کلزا‌ نزدیک است، اما هنوز قیمت خرید تضمینی گندم و کلزا‌ اعلام نشده و سویا‌ هم در حاله‌ای از ابهام است.

قره خانی در ادامه با تذکری به وزارت صنایع و معادن بیان کرد: زمانی که دخانیات کشور را بر اساس اصل 44 واگذار شد، تنها برای حمایت از این صنعت بود، اما تنها عده‌ای به دنبال رانت بودند و اکنون سرنوشت سرمایه کشاورزان در حاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

نماینده مردم علی آباد تاکید کرد: از هیئت رئیسه مجلس می‌خواهم بعد از پایان بررسی بودجه طرح مناطق آزاد در دستور کار خود قرار دهد، زیرا منطقه آزاد موجود در اینکه برون می‌تواند  به عنوان محور صادرات قرار گیرد.

وی با اشاره به مصوبه پیشین مجلس برای اعطای وام‌های تا 100 میلیون به کشاورزان هم تصریح کرد: امیدواریم پرداخت این وام برای کشاورزان استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.