سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت‌نام درکاروان‌های حج 97 از روز سه‌شنبه 8 اسفندماه 96

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان اعلام کرد: دارندگان فیش‌های حج تا پایان دی‌ماه 85 می‌توانند به ترتیب اولویت از روز سه‌شنبه 8 اسفندماه 96 با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir برای ثبت‌نام درکاروان‌های حج 97 اقدام کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامعلی زاهدی اظهار کرد: سازمان حج و زیارت با اعلام کاروان‌های حج تمتع سال 97، زمان ثبت‌نام را مشخص کرد ولی هنوز به صورت قطعی به استان‌ها اعلام نشده است.

وی گفت: اولویت ثبت‌نام با کسانی است که از 4 بهمن‌ماه به تکمیل اطلاعات خود در سامانه حج اقدام ‌ و پیش‌ثبت نام کرده باشند؛ مشخصات کاروان‌ها در همین سامانه و سامانه حج و زیارت استان محل سکونت، به اطلاع متقاضیان رسیده است.
 
مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: ترتیب اولویت‌های فراخوان‌شده به همراه نشانی دفاتر خدمات زیارتی در شهرستان‌های هر یک از استان‌ها در سامانه‌های اعلام‌شده قابل مشاهده است؛ برای تسهیل در امر ثبت نام، متقاضیانی که نمی‌توانند مستقیماً از طریق سامانه ثبت‌نام کنند، مدیران کاروان‌های حج از طریق دفاتر خدمات زیارتی همزمان در سراسر کشور آمادگی دارند تا ثبت نام آنان را انجام دهند.

زاهدی با بیان این که سازمان حج و زیارت هنوز سهمیه قطعی و هزینه حج تمتع 97 را اعلام نکرده است، اذعان داشت: اداره کل حج و زیارت استان اصفهان تا هفته آینده اطلاعات بیشتری از شرایط ثبت نام حج سال 97 را از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد کرد؛ این اطلاعات شامل شرایط اعزام، اسامی کاروان‌ها و قیمت هر فیش خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: حج 97 ، حج و زیارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.