سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارت 100 میلیون تومانی فرزندان متوفی به بیمارستان فارابی

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: فرزندان متوفی 100 میلیون تومان خسارت به بیمارستان فارابی وارد کرده‌اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کیانوش جهان‌پوردر تشریح چگونگی این واقعه اظهار کرد: یک خانم 65 ساله از استان‌ خوزستان در بخش روانپزشکی بیمارستان فارابی بستری بود که پس از شک به آمبولی ریه به بخش داخلی این بیمارستان منتقل و 4 بار ویزیت‌ و مشاوره شد که نهایتاً پس از انجام همه اقدامات لازم دچار ایست قلبی و پس از چندین بار احیا جان خود را از دست می‌دهد.

وی افزود: این بیمار دارای 11 فرزند بوده که فرزندان پس از مطلع شدن فوت مادر خود به پرستار، سوپروایزر و پزشک بیمارستان حمله کردند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند و به ایستگاه پرستاری و تجهیزات پزشکی خسارت‌ وارد کرده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان این که حمله‌کنندگان 100 میلیون تومان به بیمارستان فارابی خسارت وارد کرده‌اند، گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امروز با دادستان اصفهان در خصوص پیگیری این موضوع نه تنها از جنبه خصوصی افراد بلکه از جنبه عمومی جرم اقدام کرده است چراکه اخلال در روند درمان و آسیب به اموال عمومی و بیت‌المال ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص این حادثه خلأ قانونی وجود ندارد و دادگستری استان اصفهان نیز قول مساعدت و همکاری در این رابطه داده است؛ بیمارستان فارابی در این مورد شکایت کرده و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز موضوع را از جنبه عمومی جرم از مراجع قضایی پیگیر است.

جهان‌پور در پایان اذعان داشت: اگر برخورد درست و قانونی با چنین مواردی صورت گیرد دیگر شاهد اتفاقات مشابه نخواهیم بود و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری می شود.

 

انتهای پیام/م 

 

ضرب وشتم فرزندان یک بیمار به کادر پزشکی بیمارستان فارابی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.