سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فغانی: امیدوارم بنیادی فر، کریمی یا حیدری دربی را قضاوت کنند

داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم از بنیادی فر، حیدری در دربی استفاده کنیم، زیرا با تجربه هستند و به خوبی می توانند شهرآورد را سوت بزنند.

علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال کشورمان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه آیا دوست دارد در دربی 86 قضاوت کند یا خیر، اظهار کرد: تابع تصمیم مسئولان فوتبال و کمیته داوران هستیم و در هر کجا که بگویند، قضاوت می کنیم. دست ما نیست که اگر نخواهیم بازی را قضاوت کنیم، انصراف دهیم و تابع تصمیمات هستیم. من تا کنون 4 بار در شهرآورد قضاوت کردم و با توجه به حضور اینفانتینو در ورزشگاه آزادی بهتر است از داوران بین المللی، همچون موعود بنیادی فر، پیام حیدری و حسن اکرمی استفاده کنیم، زیرا با تجربه هستند و به خوبی می توانند دربی را سوت بزنند.

او افزود: البته به جزء آن 3 داور، حسن زرگر، رضا کرمانشاهی، اشکان خورشیدی و حمید حاج ملک هم خیلی خوب می توانند در دیدار استقلال و پرسپولیس سوت بزنند و باید دید در پایان قضاوت این دیدار برعهده چه کسی خواهد بود. آنها به راحتی و عالی قضاوت می کنند و می توانند در حضور رئیس فیفا، اعتماد به نفس‌شان را بالاتر ببرند.

فغانی ادامه داد: من تابع تصمیمات مسئولان فدراسیون و کمیته داوران هستم و تاکنون هم آنها هر مسابقه ای در هر رده‌ای به من دادند، قضاوت کرده‌ام و مشکلی وجود ندارد.

داور بین المللی کشورمان در پایان گفت: از تاج، ساکت و مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر می کنم که در آخرین جلسه هیئت رئیسه مصوب شد که همان پاداشی که برای حضور تیم ملی در جام جهانی داده می‌شود، به داوران هم پرداخت کنند و امیدوارم بتوانیم عملکرد مناسبی داشته باشیم. همچنین قرار شد اگر اردویی نیاز بود به فدراسیون فوتبال اطلاع دهیم و آنها هماهنگی های لازم را انجام دهند و نکته دیگر آن است که مقرر شد ما هم مانند بازیکنان تیم ملی از پک ( PEC ) استفاده کنیم و این مسئله باعث دلگرمی و انگیزه برای ما داوران می‌شود.

انتهای پیام/

اظهارات داور بین المللی فوتبال کشورمان درباره دربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.