سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان :

حق‌گویی و وفای به عهد در جامعه مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : حق‌گویی ، وفای به عهد و عدالت در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد امربه‌معروف ونهی از منکر استان سمنان بابیان اینکه حق‌گویی، وفای به عهد و عدالت در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد گفت : در شرایطی که دشمن با ایجاد هجمه‌های فرهنگی می‌کوشد تا جوانان را تحت تاثیر افکار خود قرار دهد تبیین ارزش‌های اسلامی نمود بیشتری پیدا می کند.

وی افزود : زمانی جامعه مسیر سیر صعودی خود را در پیش خواهد گرفت که مسئولان آن به زیرساخت‌های فرهنگی توجه کند و با ایجاد برنامه‌های پرنشاط مانع توطئه فرهنگی دشمن شوند.

با توسعه عدالت اجتماعی و وفای به عهد می‌توانیم جامعه سالم داشته باشیم

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه در بروز پدیده آسیب‌های اجتماعی علاوه بر فقر و بی‌کاری هجمه‌های فرهنگی دشمن نیز موثر است تصریح کرد : با توسعه عدالت اجتماعی و وفای به عهد می‌توانیم جامعه سالم داشته باشیم بنابراین برای افزایش سلامت اجتماعی باید این دو ویژگی در خانواده‌ها و در نهایت در مسئولان نهادینه شود.

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: برای پیشرفت در جامعه نیازمند به دو بال ایمان و عمل هستیم لذا مسئولان باید با اقدامات موثر خود زمینه‌های پرورش ایمان را فراهم و از سوی دیگر با عمل کردن به وعده‌های خود مردم را نسبت به اقدامات صورت گرفته دلگرم کنند.

انتهای پیام / ه

 

برچسب ها: قدرت نظامی ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.