سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی؛

۲۶ عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته زن در آذربایجان غربی برگزار می شود

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی از اجرای ۲۶ عنوان برنامه بمناسبت گرامیداشت هفته زن در استان خبر داد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  شهلا تاجفر مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن ومقام مادر گفت : برنامه ریزی ، نظارت بر اجرای برنامه ها و هماهنگی بین دستگاهها و شهرستانهای استان از فعالیت های کمیته های تخصصی از جمله در حوزه فرهنگی ، علمی وپژوهشی ، ورزشی است .
وی با بیان اینکه ۲۶ عنوان برنامه برای گرامیداشت  هفته زن در استان برگزار می شود، افزود: تجلیل از بانوان عرصه مقاومت به عنوان اسوه های صبر و مقاومت ، همایش اسوه های صبر و استقامت ، سرکشی از خانواده های شهدا ، بازدید از زنان زندانی وبررسی مشکلات آنان و برپایی نمایشگاه توانمندیهای بانوان و نمایشگاههای فرهنگی از جمله برنامه هایست که برای بزرگداشت هفته زن در استان برنامه ریزی شده است .
در این جلسه که با حضور مشاوران امور بانوان مدیران کل سازمانها ونهادهای استان برگزار شد نمایندگان حاضر، برنامه ها وطرح های پیشنهادی خودرا برای گرامیداشت هفته زن ومقام مادر ودهه فجر ارائه کردند .
هفته بزرگداشت مقام زن امسال همزمان با روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از روز18 اسفند آغاز می شود .

انتهای پیام/م

جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن ومقام مادر در ارومیه برگزار شد

برچسب ها: شهدا ، ائمه اطهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.