سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جایگزین دیاز در الهلال مشخص شد

سرمربی سابق تیم‌های السد، العین و تیم ملی عربستان قرار است به عنوان جایگزین رامون دیاز در الهلال انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از گروه D ، تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان در ورزشگاه السیب عمان به مصاف هم رفتند که استقلالی ها موفق شدند با گل به خودی بازیکن سعودی به پیروزی برسند و صدرنشین گروه D رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و گروه مرگ شوند.

پس از باخت الهلال مقابل استقلال، رامون دیاز از هدایت " رئیس ها " اخراج شد و حالا العاجل عربستان در خبر فوری، نوشت: قرار است کوزمین اولاریو رومانیایی جایگزین رامون دیاز آرژانتینی در الهلال عربستان شود. این مربی سابقه حضور در تیم های السد، العین و تیم ملی عربستان را دارد و همچنین در سال 2007 تا 2009 هدایت آبی پوشان ریاض را برعهده داشته است.

این مربی نتایج خوبی با الشباب نگرفت و از این باشگاه اخراج شد و الهلالی ها هم مذاکرات خود را با این مربی انجام دادند و به توافقات خوبی نیز رسیده اند.  البته پس از پیوستن اولاریو به الهلال تقابل دوباره او با آبی ها جذاب است . سرمربی رومانیایی فصل پیش با الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال ایران همگروه بود و با این تیم یک پیروزی و یک تساوی مقابل نماینده ایران کسب کرد.

انتهای پیام/

یک اروپایی، سرمربی جدید الهلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.