سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی 35 شرکت حمل ‌و نقل مسافربری خراسان شمالی در ایام نوروز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان شمالی 35 شرکت حمل‌ و نقل مسافربری برای ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز آمادگی دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سعید سبحانی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با اشاره به اینکه طرح نوروزی از 23 اسفندماه جاری آغاز می شود و تا 15 فروردین‌ماه 97 ادامه دارد، گفت: در این استان 35 شرکت حمل ‌و نقل مسافربری برای ارائه خدمات به مسافران آمادگی دارند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: 700 دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی نیز در استان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

وی اظهار کرد: این تعداد ناوگان مسافری شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه‌ای است که با ظرفیت 11 هزار و 500 صندلی آماده خدمات‌رسانی به مسافران است.

سبحانی افزود: برای تامین و ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی، بازرسی و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر آغاز شده است و در این بازرسی ها، نواقص و ایرادهای احتمالی این ناوگان شناسایی می شود.

وی اظهار کرد: به شرکت های مسافری یک هفته فرصت داده می شود تا نسبت به رفع نواقص و ایرادهای احتمالی اقدام کنند تا پیش از نوروز برای خدمات به مسافران آمادگی لازم را داشته باشند.

سبحانی گفت: ناوگانی که در مهلت تعیین شده نسبت به رفع نواقص مبادرت نداشته باشند، اجازه تردد در جاده ها را طی سفرهای نوروزی ندارند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: با همکاری پلیس‌راه و تشکل‌های صنفی بخش حمل‌ونقل، نظارت محسوس و نامحسوس بر فعالیت شرکت‌ها و رانندگان به‌منظور ارتقای ایمنی خدمات‌رسانی به مسافران انجام می‌شود.

انتهای پیام/آ

خدمات دهی وسایل نقلیه عمومی به مسافران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.