سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت پدر شهیدان عبوری

استاندار مازندران با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج حسن عبوری پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر قاسم، محمد علی و حجت الله عبوری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در پی درگذشت حاج حسن عبوری پدربزرگوار شهیدان گرانقدر قاسم، محمد علی و حجت الله عبوری پیام تسلیتی از سوی استاندار مازندران منتشر شد.
متن پیام بدین شرح است:
بسم رب الشهداء والصدیقین
در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) درگذشت مرحوم مغفورحاج حسن عبوری پدربزرگوار شهیدان گرانقدر قاسم، محمد علی و حجت الله عبوری که با تربیت چنین فرزندان رشید و سلحشوری به نماد صبر و صلابت، ایمان و ایثار در جامعه تبدیل شده است موجب تالم و تاثر گردید
شادروان عبوری از جمله پدران عزت‌مند و انقلابی بود که با تقدیم عزیزترین گوهر‌های حیات خویش به رسالت الهی و انقلابی خویش عمل نمود و در طول سال‌های پس از شهادت فرزندان دلبندش نیز با صبوری، مجاهدت و ایثار به صیانت از دستاورد‌های ارزشمند شهدا همت گمارد.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم شهیدان عبوری تسلیت عرض نموده، از پروردگار متعال علو درجات برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم بویژه دکتر مهدی عبوری شهردار محترم ساری مسألت می‌نمایم. امیدوارم روح مطهر این عزیز سفر کرده و مجاهد نستوه در کنار ارواح طیبه‌ی فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و رضوان الهی گردد
محمد اسلامی
استاندار مازندران

انتهای پیام/آ

پیام تسلیت استاندارمازندران

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.