سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدا وسیمای مرکز زنجان میزبان فرماندهان نظامی و انتظامی استان

فرماندهان نظامی و انتظامی استان با حضور در صداوسیمای استان با مدیرکل مرکز زنجان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، در این دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان با تبریک فرا رسیدن طلوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : دشمن همیشه برای ضربه زدن به ایران اسلامی در تلاش بوده و نقشه شوم استکبار برای نابودی نیروهای مسلح ایران هیچگاه تمامی ندارد.
وی با اشاره به رسالت رسانه ملی در زمینه جنگ نرم و ضرورت حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب اسلامی افزود : صداوسیما امروز همگام با نیروهای خدوم نظامی و انتظامی در خط مقدم مقابله با توطئه های دشمنان این نظام مقدس در جبهه جنگ نرم قرار داشته است .
صفری تعامل و همکاری همه جانبه با نهادهای انقلابی به ویژه نیروهای نظامی و انتظامی در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را جزء اهداف اصلی رسانه ملی و استانی عنوان کرده و بر اهتمام صداوسیمای استان بر این موضوع تأکید کرد.
سردار کرمی، سردار آزادی و امیر سرتیپ مظهری فرمانهان سپاه ، نیروی انتظامی و تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی ارتش در استان هم در این نشست با مطلوب توصیف کردن همکاری صدا و سیمای مرکز استان ، روحیه بسیجی و خودباوری در کنار تلاشهای مخلصانه برای مردم را از مولفه های موفقیت صداوسیما بر شمردند و از توجه رو به رشد صدا و سیمای مرکز زنجان به رشد و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه های سیما ، صدا ، خبر و موسیقی قدردانی کردند.


انتهای پیام / ک


حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان در صدا و سیمای مرکز زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.