سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی نتیجه بودن تصاویر گرفته شده توسط پهپاد‌ها از ارتفاعات دنا

معاون سازمان هواپیمایی کشور گفت:تاکنون نتیجه خاصی از عکس‌ها و تصاویر گرفته شده توسط پهپاد‌ها و بالگرد‌ها از ارتفاعات دنا استخراج نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  معاون سازمان هواپیمایی کشوری دربی نتیجه بودن عکس های گرفته شده توسط پهپاد ها گفت:  امروز هم بالگردها و هم پهپادها برای ادامه جستجو به منطقه اعزام شدند و عکس های زیادی از منطقه گرفته و اطلاعات زیادی هم استخراج شده و کارشناسان مشغول آنالیز و بررسی این اطلاعات هستند.

مرتضی دهقان با بیان اینکه تیم های عملیاتی مستقر در منطقه منتظرند تا اگر وضعیت جوی اجازه داد به محل احتمالی لاشه هواپیما دست یابند افزود: بخش های مختلف شامل ارتش، هوانیروز، سپاه، تیم های امداد و نجات تخصصی هلال اهمر ، سازمان مدیریت بحران و کوهنوردان حرفه ای در منطقه حضور دارند و همه در تلاشند تا هر چه سریعتر خبری را از محل سانحه کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه شرایط جوی منطقه اجازه پیشرفت خیلی زیاد را نمی دهد گفت: امیدواریم فردا خبرهای بهتری از گروه های اعزامی و تیمها دریافت کنیم.

دهقان افزود: جستجو درحالی در مساحت وسیعی در حال انجام است که دید به اندازه کافی وجود ندارد و این شرایط امکان جستجوی دقیق را نمی دهد.

وی با بیان اینکه اولویت اول جستجو مسیر حرکت هواپیما است گفت: بخشی از مسیر احتمالی حرکت هواپیما مورد جستجو و عکس برداری قرار گرفت اما تاکنون اطلاعاتی از این عکسها و اطلاعات بدست نیامده است.

دهقان اضافه کرد: نقاط و مکان هایی که شرایط آب و هوایی اجازه می داد مورد بررسی و جستجو قرار گرفت.

وی گفت: به لحاظ امکانات و نیروهای انسانی هیچ مشکلی وجود ندارد ولی شرایط آب و هوایی اجازه صعود به برخی از مناطق سقوط احتمالی را نمی دهد.

دهقان افزود: تمرکز جستجوگران هم اکنون در منطقه شمال دنا است و اگر شرایط اجازه دهد در ضلع جنوبی هم امداد و نجات انجام می شود و تیم سازمان امدادی هواپیمایی کشوری در محل حضور دارند و قرار است با تجزیه اطلاعات بدست آمده تصمیم گیری شود که فردا جستجو از کدام منطقه آغاز شود.

معاون سازمان هواپیمایی کشور در پایان گفت: همکاری های لازم با روسیه و چین برای استفاده از تصاویر ماهواره انجام گرفته اما تصاویر هیچ کمکی برای دسترسی به محل حادثه نمی کند.

 

انتهای پیام/ش

واضح نبودن عکس‌های گرفته شده از ارتفاعات دنا

برچسب ها: حوادث ، هواپیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.