سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم افزایش بهره وری منابع آبی موجود در حوزه کشاورزی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان بر استفاده از ظرفیت های آبی موجود برای احداث گلخانه ها و افزایش بهره وری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمدجواد فدائی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان در ستاد راهبری شرکت شهرک های کشاورزی استان کرمان بر تعهد و مسئولیت پذیری کارکنان سازمان ها در زمان مراجعه ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: انجام کارهای کارشناسی دقیق و برطرف کردن خطاهای کارشناسی موجب پیشرفت کارها و تداوم آنها می شود.
وی عنوان کرد: در این نشست مقرر شد با توجه به ضرورت راه اندازی کشت گلخانه ای در استان، آب منطقه ای درخواست تخصیص آب برنامه ششم را به وزارتخانه ارسال و تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری کرده و رونوشتی از مکاتبات انجام شده را به منظور پیگیری های بعدی به استانداری کرمان نیز ارسال نماید.
وی اظهارکرد: در رابطه با تامین آب دامداری کهن شهر سیرجان،با توجه به وجه پرداختی به آب منطقه ای، مقرر شد بررسی شود تا با توجه به سوابق موجود، اقدام مناسب معمول گردد.
معاون استاندار کرمان گفت: همچنین در این نشست مقرر شد آب منطقه ای هر چه سریعتر تکلیف تامین آب مجتمع گلخانه ای تپه قوچان جیرفت را با توجه به سوابق روشن کند.
فدائی گفت: اهداف برنامه ششم توسعه را باید از هم اکنون مورد توجه قرار دهیم تا در زمان تعیین شده، پیش رود.
وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد با استفاده از ظرفیت های موجود، سطح کشت گلخانه ای جنوب استان از یک هزار و 830 هکتار به 2500 هکتار تا ابتدای مهرماه 97 افزایش یابد.
معاون استاندار کرمان عنوان کرد: همچنین مقرر شد جهاد کشاورزی مدارک لازم را به شرکت های آب و برق شمال و جنوب استان ارائه کند تا پرداخت هزینه برق و آب گلخانه ها بر اساس تعرفه های درست صورت گیرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان نیز گفت: محدودیت اعتباری برای کشت های گلخانه ای نداریم و کشاورزان می توانند برای استفاده از این تسهیلات به سازمان های جهاد کشاورزی مراجعه کنند.
عباس سعیدی افزود: اعتبارات کشت های گلخانه ای از محل صندوق توسعه ملی و منابع بانکی پرداخت می شود و دراین زمینه محدودیتی نداریم.

انتهای پیام/ی

کشاورزان برای گرفتن تسهیلات به جهاد کشاورزی مراجعه کنند

برچسب ها: کشاورزان ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.