سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم اصفهان پیکر مطهر شهدای گمنام و مدافعان حرم را تشییع کردند

پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام و مدافعان حرم عصر امروز بر دوش مردم اصفهان تشییع و خاکسپاری شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در مراسمی که با حضور خیل عظیمی از جمعیت مردم شهیدپرور اصفهان از میدان فیض به سوی گلستان شهدا برگزار شد، پیکرهای پاک شهید حمزه نعمتی چرمهینی و پرویز بانی زاده از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس و پیکرهای مطهر دو شهید مدافعان حرم، شهید شعبان محمدی و محمدعلی سلطانی تشییع شد.

استاد حوزه و دانشگاه در مراسم تشییع پیکر پاک جمعی از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در اصفهان اظهار کرد: شهدای مدافع حرم نماد هویت اصیل ما و  افتخار ما هستند، دست‌هایی در کار است که نقش آن‌ها را کمرنگ کند اما این مردم پای عهد و آرمان خود با شهدا هستند.

حجت‌الاسلام مهدی گرجی افزود: در فاطمیه و جلسات عزاداری باید خروجی آن رسیدن به آرزوی شهادت باشد، درباره اخلاق شهدا باید مطالعه کرد، شهدا خالص بودند و کار بی نشان و خالصانه را سرلوحه خود قرار دادند، توجه به عبادت و نماز اول وقت و سحرخیزی از دیگر ویژگی‌های شهدا بوده است.

وی اضافه کرد: شهدا حاضر و ناظر اعمال ما هستند و طبق فرموده قرآن زنده‌اند، شهید به وجه خدا نظر می‌کند اما با همه عظمتش وقتی اولین قطره خونش به زمین ریخته می‌شود، تمام گناهانش به جز حق الناس بخشیده می‌شود، پس باید مراقب حق الناس در رانندگی، در محیط کار و در همه ابعاد زندگی مان باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

تشییع پیکر شهدا در اصفهان

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.