سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترکیب تراکتور سازی و الغرافه مشخص شد/ طارمی مقابل نماینده ایران

ترکیب تیم های تراکتورسازی ایران و الغرافه قطر برای برگزاری دیدار هفته دوم گروه B لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 18:30 روز دوشنبه 30 بهمن، تیم های الغرافه و تراکتورسازی در ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه به مصاف هم می روند و هر 2 تیم تلاش می کنند تا با جبران شکست در هفته نخست، سرانجام بتوانند امتیاز بدست آورند.

هر 2 تیم در هفته نخست لیگ قهرمانان شکست خوردند و تراکتور با نتیجه یک بر صفر مغلوب الاهلی عربستان شد و الغرافه با نتیجه 3 بر 2 مقابل الجزیره شکست خورد. بر همین اساس ترکیب 2 تیم برای مسابقه جذاب امشب ( دوشنبه ) مشخص شد که به شرح زیر است:

تراکتورسازی ایران:

ژوردی آلمیدا ،محمدرضا مهدی زاده،گریکوف سیمه،محمد نادری،رضا شربتی،مهدی مهدی پور،مهدی کیانی،ارسلان مطهری،محمد ابراهیمی،احسان پهلوان و سلیمان کرپیچ

الغرافه قطر:

یوسف حسن علی، روبرت فاسیانو، فهد الشمری، عمر مادیبو، یوسف مفتاح، اوتمان الیحری،احمد علاءالدین، کارلوس آمادو، عبدالعزیز حاتم،  وسلی اسنایدر و  مهدی طارمی.

البته مهم تر از تقابل الغرافه با تراکتور، رو در رویی مهاجم ایرانی با تراکتورسازی هیجان انگیز است. بازیکنی که با عقد قراردادی به ریزاسپور ترکیه رفت و سپس با وساطت بزرگان فوتبال به پرسپولیس بازگشت و سبب محرومیت 4 ماهه خودش و بسته شدن 2 پنجره نقل و انتقالاتی تیمش شد و سپس با وجود خیریتی در حکم فیفا با الغرافه قرارداد بست و قطعا تقابل این بازیکن با نماینده ایران جدالی زیبا و جذاب است.

انتهای پیام/

ترکیب تراکتور مقابل الغرافه مشخص شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.