گزارش شده است که سامسونگ در جستجوی مشتریان جدید است تا پانل های اضافی OLED را به فروش برساند اما به نظر می رسد مشکل به این راحتی ها قابل حل نباشد. تعداد زیادی از سازندگان گوشی های تلفن همراه به دلیل هزینه زیاد پانل های OLED از آن ها استفاده نمی کنند، بنابراین ممکن است سامسونگ دچار کاهش سود شود.
تعداد زیادی از شرکت های چینی که گوشی هایی با قیمت کم تولید میکنند ترجیح می دهند تا از پانلهای LCD استفاده کنند که 40 درصد ارزانتر هستند و تنها 5 الی 10 درصد گوشیهای Oppo و Vivo از صفحه نمایش OLED استفاده میکنند.
در نهایت میتوان گفت سامسونگ برای تصاحب بازار رقبایی مانند سازندگان چینی صفحه نمایش و LG Display را پیشرو دارد و برای حفظ موقعیت خود مجبور به رویارویی با آنهاست.
انتهای پیام/