سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب مدال‌های رنگارنگ بانوان گیلانی در مسابقات کاراته قهرمانی کشور

بانوان کاراته کار گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ۶ مدال کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رضا رسولی رئیس هیات کاراته گیلان گفت: در مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی مختلف که در سنندج برگزار شد، بانوان گیلانی موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و ۴ مدال برنز شدند.

وی افزود: در رده سنی بزرگسالان، مهتاب اسماعیلی کاراته کار گیلانی در وزن ۶۸- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی کشور شد همچنین در رده سنی امید، معصومه صابر از گیلان در وزن ۶۸- کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز و مقام سوم این دوره از رقابت‌ها شد.

رئیس هیات کاراته گیلان گفت:: در رده سنی جوانان و در بخش مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین، مهدیه عباسی در وزن ۵۳- کیلوگرم و آتنا پهلوان زاده و زهرا جلیلی در وزن ۵۹- کیلوگرم، همگی از گیلان موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز این مسابقات شدند.

رسولی افزود: همچنین در رده سنی جوانان و در بخش مسابقات گزینشی آسیا، در وزن ۵۳- کیلوگرم که ۳۷ کاراته کار حضور داشتند، الهه عطایی ورزشکار گیلانی با برتری برابر همه رقبای خود عنوان قهرمانی و مدال طلای کشور را به خود اختصاص داد.

وی تصریح کرد: در رقابت‌های کاراته قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی، برترین بانوان کاراته کاران از سراسر کشور حضور داشتند که در دو بخش مسابقات گزینشی آسیا و انتخابی سهمیه المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین در سنندج کردستان با هم به رقابت پرداختند.

 

انتهای پیام/م.ع

۶ مدال حاصل کار بانوان گیلانی در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.