سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم واترپلو امیدیه:

حقمان را از سایپا در آب گرفتیم

جعفری در واکنش به حواشی دو تیم واترپلو امیدیه و سایپا گفت: ما حقمان را داخل آب از سایپا گرفتیم.

رضا جعفری سرمربی تیم واترپلو تیم نفت و گاز امیدیه در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره حواشی دیدار دو تیم نفت و گاز امیدیه و سایپا در مرحله پلی آف لیگ برتر واترپلو گفت: تیم امیدیه 17 سال است در لیگ برتر واترپلو حضور دارد. 17 سال است تیم های لیگ برتری به امیدیه می آیند، گاهی شکست می خورند و گاهی پیروز می شوند. تا کنون هیچ اغتشاش و بی نظمی در استخر امیدیه وجود نداشته است. 9 سال است بر روی سکو بوده ایم و در لیگ مقام آورده ایم.

جعفری ادامه داد: بازی ما برابر سایپا حساسیت بالایی داشت به همین دلیل دو ناظر بر روند دیدار نظارت داشتند. اگر سایپا می خواهد صلاحیت بازی را به طور کامل زیر سوال ببرد این بدین معناست که تمام دست اندر کاران بازی را زیر سوال برده است. اگر قرار است فدراسیون در این میان سوگیری داشته باشد حتما باید از تیم سایپا حمایت کند چون درویش مدیر عامل سایپا عضو هیات مدیره فدراسیون است و مهدی پنام تاش سرمربی سایپا یکی از مربیان تیم های ملی واترپلو است. نه آن که از ما که یک تیم شهرستانی هستیم طرفداری کند.

او درباره اتفاقات رخ داده در بازی میان دو تیم اظهار کرد: قانون نیست اما عرف است که اگر تیم ها با خود تماشاگر به شهرستان می برند باید به تیم مقابل اعلام کنند. تیم سایپا با خود چند تماشاگر را به امیدیه آورده بود. اگر چند سات قبل تیم سایپا به ما اعلام می کرد با خود تماشاگر آورده است ما هم با اعلام به حراست مجموعه از برخوردهای احتمالی جلوگیری می کردیم.

سرمربی تیم واترپلوی نفت و گاز امیدیه بیان کرد: برخورد کوچکی میان تماشاگران رخ داد اما آسیبی به بازیکنان سایپا نرسید و بی احترامی به داوران نشد که سرانجام با دخالت حراست مجموعه ختم به خیر شد. هیچ کدام از تماشاگران ما به سوی بازیکنان سایپا نرفتند. اگر بخواهیم بر اساس استانداردها صحبت کنیم باید فاصله معقولی میان استخر و تماشاگران باشد. اما متاسفانه به دلیل نبود امکانات این فاصله ها در استخر رعایت نشده است. اما توان ما در این حد است. ما سال ها با همین استخر تمرین و مسابقه برگزار کرده ایم.

جعفری اضافه کرد: از قضاوت دوستان سایپایی درباره مردم امیدیه دلگیر هستم. خوزستان و به ویژه امیدیه استانی محروم با مردمی خون گرم است. مطمئن باشید این گونه قضاوت ها درباره مردم امیدیه با واکنش شدید ما مواجه خواهد شد. ما حق خود را از سایپا داخل آب گرفتیم.

او ادامه داد: ممکن است سایپا در لیگ برتر فوتبال ریشه دار باشد اما دومین سال حضور خود در لیگ برتر واترپلو را تجربه می کند. شناخت، دیدگاه و فرهنگ تیم نفت امیدیه از سایپا در این رشته جلوتر است. مطمئنا تماشاگران ما هم در این رشته 17 سال از تماشاگران سایپا جلوتر هستند. حضور حامیان مالی در واترپلو ضروری است اما نباید خود را آقای واترپلو بداند بلکه باید خود را در حدو و اندازه دیگر تیم ها حساب کند. سایپا باید سال ها در لیگ برتر واترپلو بماند تا بتواند مانند دیگر تیم های ریشه دار ماندگار شود.

جعفری افزود: اگر باخت سایپا برایش مهم است چرا به دنبال علت آن در میان تماشاگران است. چرا باخت های خود برابر دانشگاه آزاد، نیروی زمین ارتش و مقابل تیم ما را تحلیل نکرد. نباید همه چیز را به گردن تماشاگران انداخت. این کار دور از اخلاق حرفه ای است. تیم سایپا را به صعه صدر دعوت می کنم.

سرمربی تیم واترپلوی نفت و گاز امیدیه خاطر نشان کرد: فدراسیون محبت های زیادی در حق سایپا انجام داده است. چرا که فدراسیون نگاه ملی داشته و قصد داشت بازیکنان ملی پوش بدون تیم نمانند و برای بازی های آسیایی آماده شوند. ضمن آن که می خواست بازار لیگ داغ باشد. با این همه محبت این برخورد حق فدراسیون و جامعه واترپلو نیست. با این روش خود سایپا ضربه خواهد خورد. ما اجازه نمی دهیم سایپا اذهان عمومی را خراب می کند و جامعه کوچک واترپلو را با مشکل روبرو کند.

انتهای پیام/

اظهارات جعفری درباره حواشی بازی نفت امیدیه و سایپا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.