سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جو ناپایدار گلستان و آماده باش ۲۴ گروه راهداری

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از آماده باش ۲۴ گروه و شروع عملیات راهداری به دلیل جو ناپایدار هوا در استان خبر داد.

مصدقی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛گفت: از شب گذشته بارش‌ها به صورت خفیف در استان آغاز شده که این بارش‌ها امروز به خصوص در مناطق کوهستانی مانند خوش ییلاق، شاه کوه، چهار باغ و افرا تپه شدت گرفته است.

وی افزود: هم اکنون عملیات برف روبی، شن و نمک پاشی در گردنه خوش ییلاق، محور آزادشهر به شاهرود و همچنین گرگان به شاهرود توسط ۱۰ گروه راهداری آغاز شده است.

مصدقی اضافه کرد: همچنین ۱۴ گروه با ۱۵۰ عضو در این مناطق به صورت آماده باش هستند.

وی در ادامه گفت: این سامانه تا فردا در استان ادامه خواهد داشت و گروه‌های راهداری تا عادی شدن شرایط نسبت به اجرا عملیات به منظور بازنگه داشتن محور‌های ارتباطی و تداوم در جریان پیوسته ترافیک اقدامات مستمر را به عمل خواهند آورد.

مصدقی افزود: همچنین ۱۶۰ دستگاه از انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین که مجهز به امکانات و تجهیزات شن و نمک پاشی هستند به کار می‌روند.

وی در پایان گفت: جاده‌ها به شدت لغزنده بوده و از این رو از رانندگان تقاضا داریم تا در صورت رفت و آمد در این مسیر‌ها زنجیر چرخ و تجهیزات گرمایشی همراه داشته باشند.

رانندگان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره گویا ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ق
 

آماده باش گروه های راهداری در گلستان

برچسب ها: آب و هوا ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.