سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی بیمارستان مهمترین نیاز مردم باخرز

نماینده شوراى اسلامى شهرستان باخرز در شوراى اسلامى خراسان رضوى گفت: راه اندازی بیمارستان باخرز، به مهمترین نیاز مردم منطقه تبدیل شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ غلام نبی اقتصاد گفت:یکى از مهمترین مشکلات مردم در باخرز عدم بهره بردارى و افتتاح بیمارستان ۳۷ تختخوابى، به عنوان تنها بیمارستان شهرستان است.

وی افزود: کار ساخت این بیمارستان در سال ۸۹ شروع و اکنون با گذشت هفت سال با اینکه به لحاظ ساختمانى کار ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده است، اما عدم تأمین و استقرار نیرو از جمله پزشک و کادر درمانى سبب شده در عمل به بهره بردارى نرسد و مردم براى کارهاى درمانى با صرف هزینه و زمان به شهرهاى همجوار مانند تایباد، تربت جام و حتى تربت حیدریه مراجعه کنند.

نماینده شوراى اسلامى شهرستان باخرز در شوراى اسلامى خراسان رضوى گفت: در حال حاضر به سختى و با کمک خیران سلامت با خرید دستگاه و تجهیزات لازم، بخش دیالیز این بیمارستان آن هم فقط با حضور یک پزشک دایر است و در برخی روز‌ها نیز پزشک حضور ندارد، بنابراین خدمات رسانى تعطیل مى شود و از تجهیزات خریدارى شده با کمک مالى خیران و هزینه چندین میلیارد براى ساخت این بیمارستان در عمل به خاطر نبود پزشک و کادر درمانى استفاده نمى شود.

غلام نبی اقتصاد افزود: وضعیت راههاى روستایى و بین شهرى شهرستان نیز در بحث ترمیم و آسفالت با مشکل مواجه است، در حالى که برخى از مسیر‌ها شانه سازى و آماده آسفالت است، اما به دلیل کمبود اعتبار، پیمانکار حاضر به انجام این کار نیست.

وی با اشاره به عرض کم جاده تربت جام به تایباد و باخرز گفت:در این محور بیش از ۵۰ تا ۶۰ پیچ خطرناک وجود دارد و بیشترین تصادفات منجر به فوت در این جاده رخ می‌دهد، به طورى که هر هفته در این مسیر یک تصادف مرگبار رخ می‌دهد.

انتهای پیام// ز. ج


عدم راه اندازی بیمارستان مهمترین مشکل باخرز

برچسب ها: اسلامی ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.