سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مزاحمت تلفنی یک موسسه اعتباری برای ۱۲۵ آمل

یک موسسه مالی اعتباری در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۸ بار مزاحم سامانه ۱۲۵ آمل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا اکبری معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: سامانه اعلام حریق موسسه مالی اعتباری در آمل ۵ روز متوالی دچار نقص فنی شده است و  با تماس به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام حریق می‌کند.

وی افزود: این مزاحمت تلفنی که از پنجشنبه هفته گذشته با سامانه ۱۲۵ آغاز شده در ساعات مختلف شبانه روز رخ می‌دهد و مزاحمت برای امداد رسانی آتش نشانان در مواقع ضروری ایجاد می‌کند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: اشغال تلفن ۱۲۵ مانع اقدام بموقع آتش نشانان در مواقع بروز حوادث ناگوار برای شهروندان در صورت نیاز به امداد می‌شود و ممکن است فرصت نجات جان یک شهروند در این بین از دست برود.

اکبری افزود: گزارش این تماس‌های مزاحم به اطلاع رئیس و مسئولین این موسسه مالی اعتباری واقع در خیابان طالب آملی، دریای ۶ رسانده شد، ولی هنوز نسبت به برطرف کردن این مشکل اقدامی از سوی مسئولین این موسسه صورت نگرفته است.

هر بار تماس مزاحمی انرژی زیادی را از پرسنل مرکز فرماندهی ۱۲۵ می‌گیرد و به‌نوعی شوک روانی به پرسنل وارد می‌کند.

انتهای پیام/آ

مزاحمت تلفنی موسسه اعتباری در آمل

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.