سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵۰ اتوبوس سمنان آماده اعزام به کاروان راهیان نور است

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: ۱۵۰ اتوبوس سمنان آماده اعزام به کاروان راهیان نور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن لشکری رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت: ۱۵۰ اتوبوس سمنان آماده اعزام به کاروان راهیان نور است.

وی افزود: با توجه به استقبال خوب مردم امسال تعداد بیشتری اتوبوس برای اعزام به کاروان های راهیان نور در نظر گرفته‌شده است.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: هماهنگی با انجمن صنفی شرکت های مسافربری برای توجه و جدیت در رعایت نکات ایمنی و مسئولیت‌پذیری شرکت‌های حمل‌ونقل و رانندگان در اعزام به موقع، استفاده از ناوگان با عمر زیر پنج سال، برگزاری کلاس های آموزشی برای رانندگان با همکاری پلیس‌راه، هماهنگی با مسئولان به منظور حرکت و اعزام کاروان ها حتی‌الامکان در ساعات روزانه از جمله اقدامات ارتقای خدمات به زائران این مناطق محسوب می‌شود.

محسن لشگری تصریح کرد: در حال حاضر ایمن‌سازی فیزیکی ۲۰ مدرسه حاشیه راه‌های استان انجام‌شده است.

وی اظهار داشت: نصب تابلو و علائم راه‌ها، خط‌کشی و کف نویسی، نصب چراغ چشمک‌زن، سرعت‌گیر از جمله اقدامات انجام‌شده در راستای ایمن‌سازی فیزیکی مدارس است.

انتهای پیام / ق

طرح ارتقای ایمنی در ۶۰ مدرسه حاشیه راه‌های استان اجرایی می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.