سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه یزد؛

درخشش دانشجویان دانشگاه یزد در مسابقات رباتیک کشوری

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه یزدگفت:دانشجویان رشته مکانیک دانشگاه یزد با کسب مقام‌های اول تا سوم در لیگ کابل نورد و کسب مقام دوم و سوم در لیگ لوله نورد خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد هادی هنرور عضوهیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه یزدگفت:دانشجویان رشته مکانیک دانشگاه یزد به دومین دوره مسابقات رباتیک کشوری کارون کاپ با کسب مقام‌های اول تا سوم در لیگ کابل نورد و کسب مقام دوم و سوم در لیگ لوله نورد خوش درخشیدند.

هنرورافزود:تیم‌های اعزامی دانشجویان رشته مکانیک دانشگاه یزد به دومین دوره مسابقات رباتیک کشوری کارون کاپ با کسب مقام‌های اول تا سوم در لیگ کابل نورد و کسب مقام دوم و سوم در لیگ لوله نورد خوش درخشیدند.

وی گفت: دومین دوره مسابقات رباتیک کشوری کارون کاپ از ۲۴تا۲۶ بهمن‌ماه در شهر اهواز بسیار گسترده تر از سال گذشته برگزار شد.

هنرور افزود: تعداد ۱۸نفر از دانشجویان رشته مکانیک دانشگاه یزد که علاقه‌مند به بحث رباتیک بودند در قالب ۶تیم در دو لیگ کابل نورد و لیگ لوله نورد در این دوره از مسابقات حضور یافتند.

وی تصریح کرد: در لیگ لوله نورد از ۸تیم اولیه تیم های دانشگاه یزد با تامین شرایط لازم، مقام های دوم و سوم را کسب کردند، و در لیگ کابل نورد از ۶تیم اولیه تیم های دانشگاه یزد با تامین شرایط لازم مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ ی

دانشجویان دانشگاه یزد در مسابقات رباتیک کشوری افتخار آفریدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.