سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیستمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز در استان سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: بیستمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز با رویکرد مشارکت جوانان در ساخت مدارس در شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ابوالفضل دربانی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت: بیستمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز با رویکرد مشارکت جوانان در ساخت مدارس در شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود.

وی افزود: جذب و مشارکت نهادهای انقلابی ازجمله بنیاد 15 خرداد و جذب و مشارکت بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری، شناسایی و جذب افراد خیر و نیک‌اندیش که در دیگر عرصه‌های خیری مشارکت می‌کنند در دستور کار است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان تصریح کرد: استان سمنان با توجه به تعداد دانش آموزان کمبودهایی را در حوزه فضاهای آموزشی دارند که رفع این کمبودها با بهره‌گیری از اعتبارات دولتی و ظرفیت خیران طی یک برنامه‌ریزی دقیق باید برطرف شود.

ابوالفضل دربانی گفت: پروژه 12 کلاسه فرهنگیان شاهرود، آموزشگاه 6 کلاسه مسلم بن عقیل گرمسار،12 کلاسه باقرالعلوم سمنان،12 کلاسه بختیاری سمنان،9 کلاسه ابن‌سینا دامغان و تکمیل نمازخانه فرهنگیان دامغان از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در استان سمنان در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: احداث کارگاه هنرستان فنی گرمسار، احداث هنرستان شریعت پناهی سمنان، تکمیل زمین چمن آرادان (رختکن و محوطه‌سازی)، تکمیل سالن ورزشی دامغان و تکمیل سالن ورزشی گلستان از دیگر پروژه‌هایی است که از محل اعتبارات دولتی در دست اقدام است.

انتهای پیام / ق

اعتبارات ‌اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس سمنان ۳ برابر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.