سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قیمت مرغ در ایام پایانی سال نوسان نخواهد داشت

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به وضعیت مناسب تولید مرغ در ایام پایانی سال، نوسان خاصی نخواهیم داشت.

محمد علی کمالی سروستانی مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت قیمت نهاده های دامی اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضا، قیمت جوجه طی روزهای اخیر به اوج خود رسید و هم اکنون با کاهش 200 تا 300 تومانی به نرخ 2 تا 2 هزار و 100 تومان در بازار عرضه شد.

وی نرخ هر کیلو کنجاله سویا در بنادر را هزار و 685 تومان اعلام کرد و افزود: نرخ هر کیلو ذرت برزیل 880 و ذرت روس 920 تومان است.

کمالی با اشاره به آخرین وضعیت نرخ مرغ در بازار گفت: اکنون هر کیلو مرغ زنده با نرخ 5 تا 5 هزار و 700، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 6 هزار و 700 و خرده فروشی 8 هزار و 600 تومان است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی از افزایش 15 درصدی نرخ نهاده‌ها در چند ماه اخیر خبر داد و گفت: با توجه به افزایش نرخ 300 تا 400 تومانی نهاده ها در ماه های اخیر، قیمت منطقی هر کیلو مرغ زنده 5 هزار و 500 و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی 8 هزار و 500 تومان است.

وی با اشاره به اینکه قیمت عرضه نهاده شرکت پشتیبانی امور دام تفاوت چندانی با بازار ندارد، بیان کرد: شرکت پشتیبانی نهاده خاصی که قیمت آن کمتر از نرخ بازار باشد، به مرغداران عرضه نکرده است و از این رو طبق روال مابه التفاوت سویا و ذرت را مرغداران پرداخت کرده اند.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی قیمت مرغ در بازار را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به وضعیت مناسب تولید مرغ در ایام پایانی سال، نوسان خاصی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت قیمت نهاده های دامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.