سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع فاطمیون تهران در روز شهادت حضرت زهرا (س)

تجمع فاطمیون با حضور هیئات مذهبی و عزاداران فاطمی در روز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در طی سال‌های گذشته تجمع عزاداری هم در روز عاشورا و هم در روز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود، محلی برای عرض ارادت عزاداران حسینی و فاطمی و همچنین تبیین اصول انقلاب اسلامی و شعائر اسلامی انقلابی بوده است. امسال نیز در چند نقطه از شهر تهران این مراسم تدارک دیده شده که جزئیات آن در اینجا قرار داده شده است.

 ***مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) و تشییع و تدفین شهدای گمنام ساعت 9:30 در حوزه علیمه مروی برگزار می‌‎شود. حجت الاسلام پناهیان سخنران و حاج منصور ارضی مداح این مراسم هستند.

***اجتماع بزرگ هفتم تیر با سخنرانی حجت الاسلام رئیسی و مداحانی چون حاج حسین سازور، کربلایی نریمان پناهی و حاج علی آئینه چی ساعت 9:30 در میدان هفت تیر برگزار می‌شود.

*** آیت الله صدیقی و حاج میثم مطیعی ساعت 10 با حضور در میدان شهید تهرانی مقدم به عزاداری حضرت فاطمه (س) می پردازند.

***هیئت رزمندگان اسلام 10:30 با سخنرانی حجت‌الاسلام حمید میرباقری آغاز می شود و مردم با مداحانی چون حاج سیدحسن احمدی و کربلایی سیدمحمد حسینی پور در میدان امام حسین (ع) عزاداری می کنند.

***هیئت ریحانه النبی( آستان مقدس امازاده صالح (ع)) ساعت 12:30 میزان حجت‌الاسلام مرتضی شجاعی، کربلایی سید امیر جوزی و کربلایی محمدحسین پویانفر است.

 

 

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.