سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش برف و باران در اغلب نقاط کشور/یاسوج بارانی است+ جدول

طبق اعلام هواشناسی امروز در نیمه غربی کشور بارش برف و باران، وزش باد و در برخی مناطق رعد و برق پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین خروجی مدل های هواشناسی،با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز همچنان در نیمه غربی کشور، سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز و به تدریج در بخش هایی از مرکز، شرق و شمال شرق ابرناکی، بارش برف و باران، وزش باد و در برخی مناطق رعد و برق و در مناطق و جاده‌های کوهستانی مه آلود پیش بینی می شود و انتظار می‌رود از بعد از ظهر امروز بتدریج از میزان ناپایداری در غرب و نیمه غربی کشور کاسته شود.
 
امروز در جنوب، جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید و در برخی مناطق وقوع پدیده گرد و خاک و همچنین با تشکیل توده گرد و خاک در کشور عراق و نفوذ آن به جنوب غرب کشور ، کاهش کیفیت هوا و دید افقی در استان خوزستان پیش بینی می شود.
روز سه شنبه با عبور سامانه بارشی به سمت شرق در شمال شرق کشور و به طور پراکنده در شمال خراسان جنوبی بارش برف و باران، وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود و انتظار می رود بتدریج از اواخر وقت این روز سامانه بارشی از کشور خارج شود.
 
روز چهارشنبه مجددا در غرب بخش هایی از شمال غرب و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی افزایش ابر،بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی می شود.
 
 
 
انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 30 بهمن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.