سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظریف برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی والدای وارد مسکو شد

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان ساعاتی پیش برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی موسسه والدای وارد فرودگاه ونوکووای مسکو شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از مسکو، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ساعاتی پیش وارد فرودگاه ونوکووای مسکو شد.

هدف از سفر محمد جواد ظریف به مسکو، دیدار با همتای روسی خود و نیز سخنرانی در کنفرانس بین المللی موسسه والدای اعلام شده است. کنفرانس بین المللی سالانه والدای، امسال با موضوع "روسیه در خاورمیانه، نقش آفرینی در تمامی صحنه‌ها " برگزار می‌شود.

این کنفرانس بین المللی، به ابتکار موسسه والدای روسیه و با همکاری انستیتو شرق‌شناسی آکادمی علوم این کشور روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه با سخنرانی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سرگی لاوروف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه، در مسکو افتتاح خواهد شد.

در این نشست اندیشمندان و مقامات حدود ۳۰ کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران، شرایط پس از داعش در سوریه، چشم انداز درگیری‌های فلسطین و رژیم صهیونیستی، بررسی شرایط یمن، مکانیسم‌های کمک به لیبی، مسائل کردها، نقش روسیه و جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه و راه‌های کاهش تنش‌های منطقه‌ای را در قالب هشت پنل مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهند داد.

باشگاه گفتگوی والدای از مهمترین و معتبرترین موسسات و اندیشکده‌های روسیه در سطح جهان می‌باشد که هر ساله اجلاس‌های بین المللی را با حضور اندیشمندان و مقامات بلند پایه کشور‌های جهان در موضوعات مختلف و مهم بین المللی برگزار می‌کند. محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان میهمان ویژه این اجلاس است.

انتهای پیام/

سفر ظریف به مسکو برای شرکت در کنفرانس والدای

برچسب ها: روسیه ، سوریه ، یمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.