سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره «دوست شهید من» در دانشگاه شیراز

یادواره «دوست شهید من» با حضور خانواده معظم شهیدان محمد اسلامی نسب و ابراهیم هادی به همراه تشیع پیکر مطهر یک شهید گمنام در دانشگاه شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یادواره «دوست شهید من» با حضور دانشجویان و خانواده معظم شهیدان محمد اسلامی نسب و ابراهیم هادی عصر امروز در مسجد دانشگاه شیراز برگزار شد.

سردار سید محمدحسین انجوی نژاد همرزم سردار شهید اسلامی نسب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با بیان خاطره‌ای از شهید اسلامی نسب گفت: با تشکیل بسیج مستضعفین، شهید اسلامی نسب در مسجد نصیرالملک آموزش نظامی می‌داد و در خلال این آموزش‌ها، در کوچه‌باغ‌های قصر دشت رزم شب را به ما می‌آموخت، در زمانی که هنوز جنگ شروع نشده بود، این شهید، چون دید بلندی داشت آن آموزش‌ها را ارائه و با ما تمرین می‌کرد.

وی ادامه داد: در عملیات کربلای ۴، شهید اسلامی نسب فرمانده گردان امام رضا (ع) بود و جلوتر از نیرو‌های خود برای مبارزه حضور داشت.

انجوی نژاد افزود: شهید اسلامی نسب را معلم خود می‌دانم و درس‌های زیادی از او آموختم.

در حاشیه این یادواره، کتاب «دیدار با اسلامی نسب» روایت‌هایی از سردار شهید محمد اسلامی نسب به قلم مجید ایزدی و کتاب «سلام بر ابراهیم» زندگی‌نامه و خاطرات پهلوان بی‌مزار شهید ابراهیم هادی به کوشش گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی نیز به حاضران اهدا شد تا با مطالعه کتاب‌ها بیش‌تر از قبل با این دو شهید والامقام آشنا شوند.

همچنین در پایان این برنامه از خانواده شهیدان اسلامی نسب و هادی تجلیل شد.
انتهای پیام/ر

مراسم بزرگداشت  شهید محمد اسلامی نسب و ابراهیم هادی

برچسب ها: شهدا ، دانشگاه شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.