سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰ اسفندماه؛ آغاز پیش‌فروش حضوری بلیت‌های اتوبوس نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: پیش‌فروش حضوری بلیت‌های اتوبوس نوروزی از ۲۰ اسفندماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از ادامه طرح پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس در طرح نوروزی ۹۷ بدون افزایش قیمت خبر داد و گفت: علاوه بر پیش‌فروش اینترنتی، پیش‌فروش حضوری بلیت‌های اتوبوس برای نوروز ۹۷ نیز از ۲۰ اسفندماه آغاز می‌شود.

وی افزود: مسافران می‌توانند برای تهیه بلیت اینترنتی به سایت www.payaneh.ir و www.farsmosafer.ir مراجعه کنند.

سیاهپور همچنین با بیان اینکه در مجموع ۹۲۰ نیرو در حوزه فعالیت‌های راهداری و حمل و نقل مسافر در استان فارس در ایام نوروز حضور فعال دارند، ادامه داد: ۸۸۰ نیروی راهداری در ۸۲ پایگاه ثابت و سیار راهداری استان و ۴۰ نفر در پایانه‌های مسافربری مستقر هستند.

وی با بیان اینکه طرح ویژه نوروزی راهداری فارس از ۲۵ اسفندماه ۹۶ آغاز می‌شود و تا ۱۷ فروردین ۹۷ ادامه دارد، بیان کرد: ۸۲ اکیپ راهداری فارس با ۵۸۰ دستگاه خودرو سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در طرح ویژه نوروزی راهداری آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند.

سیاهپور گفت: نظافت حاشیه راه‌ها، نصب و ساماندهی علایم کنارجاده‌ای، احیای خط‌کشی، شناسایی نقاط دارای استعداد تصادف، ارتقای ایمنی راه‌ها، ساماندهی گاردریل‌ها، روشنایی جاده‌ها، روکش، لکه‌گیری و درزگیری آسفالت جاده‌ها از جمله اقداماتی است که پیش از شروع تعطیلات نوروز انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: مسافران استان فارس می‌توانند برای اطلاع از طول مسیر، وضع جوی تردد، ترافیک محور و سایر امکانات کاربردی سفر با سامانه گویای ۱۴۱ یا شماره تماس‌های ۳۲۳۱۷۶۳۱ و ۳۲۳۱۷۶۸۴ – ۰۷۱ مرکز مدیریت راه‌های استان فارس در تماس باشند و یا از طریق پایگاه www.۱۴۱.ir و نرم‌افزار ۱۴۱ از وضع مسیر باخبر شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اضافه کرد: مسافران محترم در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد و انتقاد در زمینه خدمات ناوگان حمل و نقل مسافر می‌توانند انتقادات و شکایات خود را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ اعلام کنند.
انتهای پیام/ر

آغاز پیش‌فروش حضوری بلیت‌های اتوبوس نوروزی

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.