سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهین طبع: برای صعود به مرحله بعد باید در 2 بازی آینده پیروز شویم

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: برای صعود به مرحله بعد به 2 پیروزی در مسابقات آینده نیازمند هستیم تا بتوانیم صدرنشین شویم.

مهران شاهین طبع در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال کشورمان اظهار کرد: آرامش زیادی در اردو وجود دارد و امیدوارم بازیکنان با تمرکز کافی بتوانند در این مرحله از مقدماتی جام جهانی نتایج خوبی را بدست آورند.برای صعود به مرحله بعد به 2 پیروزی در مسابقات آینده نیازمند هستیم تا بتوانیم صدرنشین شویم.

او در خصوص دیدار باعراق عنوان کرد: در گروه 4 تیمی که حضور داریم، قزاقستان بدون باخت است و عراق یک بازی و قطر 2 بار متحمل شکست شده است و به 2 پیروزی در مسابقات آینده نیازمند هستیم تا بتوانیم صدرنشین شویم و بتوانیم خود را آماده مرحله بعد مسابقات کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در خصوص اینکه آیا ایران می تواند به جام جهانی صعود کند یا خیر؟ گفت: امیدوارم بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم . هدف ما ابتدا صعود به مرحله بعد است و سپس با برگزاری اردوهای مختلف مطمئن هستم تیم ما روز به روز بهتر می شود.

شاهین طبع در مورد اینکه چرا زمان محشون به تیم ملی نیامد، اظهار کرد: در آن زمان درگیر مسابقات باشگاهی و برون مرزی بودم و از مسئولان فدراسیون بسکتبال عذرخواهی کردم اما اکنون مسابقات لیگ تمام شده و می توانم سرمربی تیم ملی باشم. شرایط خوبی در تیم ملی است و امیدوارم بتوانیم نتایج بهتری بدست آوریم.

او در پایان گفت: بسکتبال یک رشته مهارتی است و بازیکنان باید با ذهن باز بازی کنند. شرایط تیم ملی شرایطی دارد که هر بازیکن نمی تواند بازی کند. تیم ملی بازیکنان جوانی دارد اما اکنون ما نیاز به بازیکنان با تجربه داریم تا بتوانیم نتیجه بدست آوریم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا از بازیکنان با تجربه استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره شرایط تیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.